Sayfalar

12 Eylül 2015 Cumartesi

THE BALM HOT MAMA

Herkese yeniden merhaba

Biliyorum uzun süre yazmaya ara verdim ama bu  sondu artık :)

Lafı hiç uzatmadan direk severek aldığım indirimlerde peşinden koştuğum the balm hot mama allığa geçmek istiyorum. Herkesinde bayılarak kullandığı bu allığı birde  benden dinleyin istedim. Benim çok sevdiğim tonlar olan şeftali ışıltılı rengine ben hastayım :) Yüzünüz kuru yada yağlı cilt olması hiç farketmiyor. Bu allık her ten ve renkteki insanda çok farklı ama güzel duruyor bence. cildinizi çok canlı ve sağlıklı gösteriyor. 


Paketine geçecek olursa her zaman ki gibi the balm ürünleri gibi renkli  dikkat çekici bir ürün. Resimde de gördüğünüz gibi.

Size daha çok yardımı dokunsun diye ürünü cildimde göstermek istiyorum.





Ben ürünü çok sevdim ve severek de kullanmaya devam edip bittikçe alacağım bir ürün oldu. Herkese tavsiyemdir. Fiyatını net bir şekilde hatırlamıyorum ben genelde the balm ürünlerini alabilmek için ''öğrencilik hali :) '' indirim zamanlarını bekliyorum size de tavsiyem budur . Bu ürünü gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

kendinizeecemlebakın 
sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder