Sayfalar

12 Eylül 2015 Cumartesi

NOTE NAİL ENAMEL ( NOTE MARKASININ OJESİ )

HERKESE MERHABA

Size yeni yeni deneyimlemeye başladığım NOTE kozmetik markasının ojesinden bahsetmek istiyorum.
Ben oje konusunda en çok fırçanın kalın mı yoksa ince mi olduğuna dikkat eden biriyim. İnce fırçalarla  çok anlaştığımız söylenemez.

 İşte  bu ojeyi sevmemin en büyük nedeni fırçasının kalın olmasıdır. Bazılarımız bu konuda kenarlara sürülmesinde sıkıntı çıkardığını düşünebilir ama ben gayet tek hareketle tırnağıma sürüyorum.

 Gelelim renk konusuna bence tek katta bile direk rengini veriyor. Dayanıklık konusunda çok iyi düşüncem yok .  Rengini sevdiğim ve sürümü kolay olduğu için ben bu ojeleri severek kullanır, tavsiye ederim :)

RESİMDEKİ OJE 39 NUMARA ANTİQUE COPPER  TEK KAT SÜRÜLMÜŞTÜR



 Sevgilerimle yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder