Sayfalar

21 Eylül 2015 Pazartesi

FLORMAR DELUXE CASHMERE LİPSTİCK STYLO ( MAT RUJLAR )

HERKESE MERHABA 

Hazır flormar indirimleri devam ederken bu yazıyı yazmayı ve indirim zamanına yetiştirmeye çalıştım. Hele şükürde oldu :) Eylül ayının sonuna kadar kesinlikle göz arda edilmeyecek bir indirim bizi bekliyor. 
Gelelim benim bayıla bayıla bu aralar sürekli kullandığım  mat görünüm ve yapıdaki rujlara. 
Bende bu serinin  bir kaç tane ruju bulunmaktadır ve hepsinin yeri bende çok ayrı :) bu renkler aşağıda görebileceksiniz. 





Resimler böyle tek tek olduğu için üzgünüm ama rujların sırasıyla numaraları dc36 ,dc31, dc35 

dc35 numaralı rujun içinde ufak ufak ışıltılar var ama ruj yine mat yapıda ve ışıltılar çok hoş duruyor 

Buda rujların görünümleri en üstteki baya patlak hatta neredeyse neon pembesi olan  dc31
 ortadaki mürdüm rengine benzeyen bahsettiğim gibi içinde ışıltılar bulunan dc35 
en sondaki de dudak renginde içinde pembelik ağırlıklı ruj olan dc36

Bana sorarsanız azda olsa koyu olsun derseniz ben en çok dc35 rengine bayıldım. Bir öğrenci olarak da bu indirimde kaçırılmayacak rujlar diyorum. Seve seve size gönül rahatlılığıyla tavsiye ediyorum indirimdeki fiyatı 13 tl civarı olması lazım .

sevgilerimle 
kendinizeecemlebakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder