Sayfalar

20 Temmuz 2015 Pazartesi

YVES ROCHER EKSPRES GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

HERKESE MERHABA

Ben makyaj temizleme konusunda hem takıntılı hemde dertli bir insanım. Cildim yağlı olduğu için sivilceye çok çok yatkın. Bu yüzden mutlaka makyajımı iyi bir şekilde çıkarmam gerekiyor ki yeni yeni sivilcelerim oluşmasın. Gelelim bugün ki konuğumuza . Bu üründen önce flormarın göz makyaj temizleyicisini kullanıyordum. Yves rocher dan bir alışverişimde bu ürün bana hediye edildi. bende denemek istedim ve kullanmaya başladım. O kadar çok sevdim ki bir seyahatimin sırasında flormarı falan bırakıp eve döndüm. bu ürünü yanımdan ayırmıyorum diye abartmamda bir sakınca yoktur heralde :)


Ürünümüz altlı ütlü iki bazdan oluşuyor. biri mavi biri saydam resimdede gördüğünüz gibi dışı plastik. Kapağınızı açtığınızda ufak bir delikten istediğiniz kadar dökebiliyorsunuz buda ürünün ziyan olma durumunu ortadan kaldırıyor.





Özelliğine gelicek olursak pamuğa döktükten sonra pamuğu gözünüzde 5 saniye tuttuktan sonra hafifte uvalayıp çektiğinizde makyajını tamamen temizliyor. Çok çok az miktarda yağlı hissi bırakıyor ki onu sildiğinde geçiyor. Ben çıkarımını çok sevdim hiç uğraşmadan bir dakika içinde göz makyajınızı temizleyebiliyorsunuz. 
Şişeyi her kullanımdan önce çalkalamanız lazım ki bazla birbirine karışmalı. Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi
 Ben denemenizi tavsiye ederim  severek kullanmaya devam ediyor
bir sonraki yazıda görüşmek üzere 
sevgilerimle 
kendinizeecemlebakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder