Sayfalar

6 Haziran 2015 Cumartesi

RİMMEL LONDON STAY MATTE PUDRA

HERKESE MERHABA

Bloğumun bugünkü konuğu  yağlı ve karma ciltlerin asla vazgeçemediği muhteşem ötesi pudramız. Bu pudrayla tanışmamız tamamen şans eseri oldu. İlk başlarda almakta çok tereddüt ettim. Ama aldığıma hiçbir zaman pişman olmadım.Hatta bittikçe yedekliyorum. Eveeeet gelelim şimdi pudramızın özelliklerine , bir çoğumuzunda bildiği gibi ürünümüz sadece watsonslarda satılıyor. Fiyatıda ürüne göre çok çok uygun. Ürünümüz oldukça hafif yapıda ve toz yapmıyor. Cildinize sürdüğünüz zaman  hemen cildinizle bütünleşiyor ve kabuk görünüm oluşturmuyor. Ürünümüz pudra fırçasıyla gayet kolay bir şekilde uygulanıyor. İster fondöten üstüne sabitleyici olarak kullanalım isterse yaz aylarında sürüp çıkalım. Gayet kullanışlı bir ürün.

Şimdi asıl yağlı ciltlerin sorunu olan yüzde parlama görüntüsüne kesinlikle bu görüntüyü yüzünüzden alıp götürüyor. Benim cildim yağlı olduğu için müthiş bir kurtarıcı oldu bana. Benim gibi yağlanmadan şikayetçi olanlara şiddetle tavsiye ediyorum. Gelelim ürünün olumsuz yanına. Ürünün ambalaj yapIsı çok kötü çantaya at çık diyemeyiz. Plastik kısmın kırılması çok kolay. Onun dışında ben üründe bir sorun göremedim.
tekrar görüşmek üzere 
kendinizecemlebakın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder