Sayfalar

14 Haziran 2015 Pazar

NEUTROGENA EL KREMİ

HERKESE MERHABA

Yazmaya anca vakit bulabildiğim anda patlattım bir yazıyı :) Eveeeeet bugünkü misafirimiz hepimizinde bildiği gibi bütün kış hayat kurtarıcımız olan el kremimiz. Bugün çok hasta olduğum için lafı çok uzatmadan hemen kremimizin özelliklerini anltamak istiyorum.
Her ne kadar bazılarımızın elim yumuşacık diye düşünse bile el kremiyle bakımını esirgememesiz gerektiğini düşünüyorum. hayat kurtarıcımız bu krem sürdüğümüz anda elde yapış yapış ve aşırı yağlı kremler gibi bir his bırakmıyor Sürdükten sonra iyice yedirdiğiniz takdirde hemen emilip yumuşatma ve nemlendirme görevini gerçekleştiriyor. Kremin diğer vaat ettiği görevlerden biride tırnak bakımı benimde bu konuda çok dertli oldğumu düşünerekten bu kremi anlatıyorum. Tırnaklarımıza bakımı yaptık .Ojemizi sürdük. Hayranlıkla hep öyle kalsın isteriz ama gün içersinde ellerimizi aktif olarak kullandığımız için illa bir tanesinde bir kırılma olmazsa olmaz :)
Bu durumu yaşamamak için bu kurtarıcı kremimiz devreye giriyor ve görevini tamamlıyor. Bu kremi kullandığım sürece kırılmalarım azaldı diyebilirim,  tırnaklarım sertleşti.
ben el kremi kullananlara ve kullanmak isteyenlere tavsiye ediyorum. En azından denemenizi öneririm
bir yazıya kadar görüşmek üzere : )
kendinizeecemlebakın
sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder