Sayfalar

8 Haziran 2015 Pazartesi

MAYBELLİNE MASKARA VOLUME EXPRESS COLOSSAL CAT EYES BLACK

HERKESE MERHABA

Yine yepyeni bir yazıyla karşınızdayım. Bugün size çok övülen maybelline rimellerinden en sevdiğimi anlatmak istiyorum.Ben bir rimel hastası olarak bu konuda çok özen gösteren biriyim.Bir rimelde hem dolgunluk hemde uzunluk arıyorum. Bir makyajı canlandıran en önemli nokta rimeldir bence o olmasa soluk gözler olur anlamlı bakışlar kaybolur. Bu yüzden en iyi rimeli seçmeli ve kirpiklerimize gerekli bakım ve özeni göstermeliyiz diye düşünüyorum


   .Eveeeet gelelim bahsedeceğimiz ürüne.
 Ben bu ürünle ilk karşılaştığım anda alma konusunda çok tereddüt yaşadım. Ama en sonunda alıp denemeye karar verdim. İyiki de bu kararı vermişim şimdi kullanırken bayıla bayıla zevkle sürüyorum :) 



Kalıcılığına kesinlikle laf söylenmez gün boyu hiçbir şekilde akma gözaltlarına bulaşma yaşamıyorsunuz. Ürün vaat ettiği gibi yoğum siyahı kirpiklerinize yaşatıyor. Kıvrım konusuna da gelirsek gayet başarılı. Hele ki kirpik makasıyla kullanıldığında göz kapaklarınıza kadar ulaşan bir kirpiklere sahip oluyorsunuz ;) Ürünümüz makyaj temizleme ürünleriylede gayet rahat bir şekilde çıkabiliyor ve sıkıntı çıkarmıyor. Topaklanma yapmıyor .Kirpikleri  güzelce tarıyor.

VE eveeet şimdi fiyat konusuna gelirsek bence bir maskara bu kadar özelliklerine rağmen bu kadar uygun olabilirdi. Şuan benimki bitmek üzere bitmeden hemen yedeklenmesi gereken bir ürün olduğunu düşünüp hemen yenisini aldığımıda belirtmek isterim.



Eğer benim gibi dolgunluğa fazla siyah kirpiklere ve uzun kıvrımlara önem veren biriyseniz kesinlikle hatta şiddetle almanızı tavsiye ederim. 
Tekrar görüşmek üzere 
kendinizeecemlebakın 
sevgilerimle 
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder