Sayfalar

4 Haziran 2015 Perşembe

Maybelline color tattoo 24 hr tekli farları

Herkese merhaba..

Bugun size yaza uygun bir üründen bahsetmek istiyorum.Ben bayılarak kullanıyorum özellikle altın sarısını. Krem yapıda olup uzun süre dağılmadan gözde kalabiliyor. Tam bunu sür üstüne rimel çık yapıda.



Uygulanmasıda çok kolay parmağınızla dağıtabiliyorsunuz. Siz yıkayana kadarda çıkmıyor. Ben size bugun altın sarısı ve pembe rengini tanıtıcağım.


Ben kolay kolay beğenebilen  hatta gözüme kesinlikle ya eyeliner yada kalem sürmeden makyajı bitiren biri değilimdir. Ama bu ürünle kesinlikle hiçbirine gerek duymuyorum buğday yada beyaz renkli biriyseniz özellikle çok yakışıcağını düşünüyorum. Duru ve şık bir makyajı tamamlıyor.
Pembe ve mor renklerine aşık biri olarak bu rengi alamadan edemedim. her ne kadar altın sarısı gibi bayılmasamda bu rengi de çok sevdim. Tatlı bir şıklığı var. Hem sevimli hemde cesur duruyor bence.
Aynı şekilde kalıcılığıda parmakla sürülmeside çok güzel. 

Bugünlük benim tavsiyelerim bunla.r Bence fiyatına değer ürünler severek kullanıcağınızı düşünüyorum.
TEKRAR GÖRÜŞMEK ÜZERE . 
KENDİNİZEECEMLEBAKIN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder