Sayfalar

5 Haziran 2015 Cuma

JHON FRİEDA LUXURİOUS VOLUME YOĞUN HACİM KAZANDIRAN ŞAMPUAN

HERKESE MERHABA

Size bugün çok severek kullandığım bittikçe yenisini mutlaka aldığım bir şampuandan bahsetmek istiyorum. Ben kokusunu çok sevdim. Kokusu ferah çiçeksi kokulardan oluşuyor. kesinlikle ağır geleceğini düşünmüyorum.Benim saçlarım çok çabuk yağlanan hatta yıkadıktan sonra ikinci gün bile sanki bir haftadır hiç yıkanmamış gibi duran tipe sahiptir. Saçıma uygulanan boya  ve balyaj gibi işlemler saçımı dahada yıprattı. Saçlarım inceldi , azaldı ve söndü. Tabi bu şampuanla tanışınca her şey değişti. Öyle aman aman çok fazla hacim verdiğini söyleyemem ama yinede azda olsa bir katkısı var. Benim en sevdiğim özelliği saydam olması.Biliyorsunuz ki saydam şampuanlar saçı daha iyi temizler ve arındırır  ve bu şampuanın saydam olmasına bayıldım. Bu şampuanla saçımı yıkadığım zaman en az üç gün kullanabilirim. İnanın abartmıyorum kesinlikle. Saçınızda bir ağırlık yapmıyor ve  saçlarınız sönük durmuyorum. Hacim konusuna gelirsek beklediğimden az bir katkısı oldu. Normal şampuanlara oranla sadece  yağlanmamı azaltmasından dolayı çok seviyorum.


Fiyatına göre hacimi çok beklemeden sadece yağlanma sorunu yaşıyorsanız almanızı tavsiye ederim. Ama hacim konusu açısından çok çok önerebiliceğim bir ürün değil.
tekrar görüşmek üzere
kendinizeecemlebakın 
:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder