Sayfalar

10 Haziran 2015 Çarşamba

blistex medPlus lipbalm dudak koruyucu ve bakımı

HERKESE MERHABA

Dudaklarım için kullanmaktan vazgeçemediğim bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere. ben naneli olana bayılıyorum bu yüzden sadece onu anlatacağım şimdilik. Ben yüzümdeki kusurlar yüzünden ilaç kullanmaya başladığımdan beri dudaklarım inanılmaz derecede çatlıyor ve kuruyorlardı. Hiçbir ürün bu sorunuma anında çözüm üretemiyordu. TAA Kİ bu ürünü görüp araştırana kadar. ben ilk başta bu ürünü duyduğum zaman hadi canım hemen anında hayatta işe yaramaz dudaklarım çok kuru diye tepki verdi. Ama denemem konusunda kendimi ikna ettikten sonra bu ürünü aldım.

 Şimdiiii ürünümüze geçersek. Ben el ile sürmeli küçük yuvarlak plastik kutudaki şeklini kullanıyorum.Dudaklarıma ilk sürdüğüm anda içindeki yoğun nane aroması sayesinde yanıyormuş daha doğrusu karıncalanıyormuş hissi veriyor. Benim bu ürünü kullanmaktaki en büyük sebebi bu aslında. Hemen iyileşmeye başladığını hissedebiliyorsunuz. Bunun dışında uzun süre dudağınızda kalıyor ve koruyuculuğunu tamamiyle sağlıyor.
Kokusu tam tamına vicks gibi. Bu bazılarımızı belki rahatsız edebilir ama benim için sıkıntı değildi.
Dudağına renk vermiyor.
Resimde gördüğünüz gibi elle kullanmak istemeyenler için mekanizmalı şeklide var. Ama ben bu şeklini pek tavsiye etmiyorum. Neden diye soracaksınız tabi .Çünkü bu ürünün mekanizması çok çabuk bozuluyor tek kötü yanı bu. Bunun dışında diğer şekliyle her şeyi aynı.
Fiyatını çok net hatırlamıyorum ama 10 tl yi geçmiyordu sanırım. Bence fiyatına göre harika performans sergiliyor. Bir denemenizi tavsiye ederim. Özellikle benim gibi dudaklarınız çok çok fazla kuruyorsa ve acil çözüm arıyorsanız şiddetle tavsiye ederim.
Tekrar görüşmek üzere 
kendinizeecemlebakın
sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder